جستجو | سامانه اطلاعات کسب و کار ایران
جستجو | سامانه اطلاعات کسب و کار ایران

معرفی آلفارومئو استلویو ولوسی، ترکیب ظاهر کوادریفولیو با قلب چهار سیلندر

آلفارومئو نسخهٔ جدیدی بنام ولوسی Ti را برای مدل ۲۰۲۱ به خانوادهٔ اروپایی کراس‌اوور استلویو اضافه کرده است. این نسخه برای کسانی در نظر گرفته شده که خواهان ظاهر جذاب نسخهٔ پرفورمنس و پرچم‌دار کوادریفولیو هستند اما به آن‌همه قدرت نیازی ندارند. در ظاهر استلویو ولوسی Ti سپر عقب و دیفیوزر جدید به همراه رینگ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی از کوادریفولیو الهام گرفته‌اند.

در کابین این نسخه ویژگی‌های بیشتری از کوادریفولیو گرفته شده که شامل صندلی‌های اسپرت با چرم و آلکانترا، رو سقفی مشکی‌رنگ و تریم فیبر کربنی می‌شود. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های استلویو ولوسی هم می‌توان به شیشه‌های دودی و نشان‌های بیرونی تیره اشاره کرد.

اروپایی‌ها می‌توانند استلویو ولوسی Ti را با دو پیشرانهٔ مختلف شامل ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربو و ۲.۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل خریداری کنند که به ترتیب ۲۸۰ و ۲۱۰ اسب بخار قدرت دارند. انتقال نیروی هردو موتور از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد و هردو به سامانهٔ چهارچرخ محرک Q4 آلفارومئو مجهز هستند.

برای مدل ۲۰۲۱، هردو مدل استلویو و جولیا با مجموعه‌ای از جدیدترین خدمات اتصالی آلفارومئو مثل مشاهدهٔ مکان خودرو از راه دور، ارسال مقصد به سیستم ناوبری و اشتراک اینترنت با قابلیت اتصال حداکثر هشت دستگاه ارائه می‌شوند. علاوه بر این، این دو محصول آلفارومئو به پکیج کمک‌رانندهٔ سطح دو هم مجهز شده‌اند که دستیار حفظ حرکت میان خطوط، کروز کنترل فعال، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دستیار بزرگراه، دستیار توجه راننده و… را به همراه دارد.

آلفارومئو پذیرش سفارشات خرید برای استلویو و جولیا مدل ۲۰۲۱ را در اروپا آغاز کرده است و در اوایل سال آینده آن‌ها را به بازارهای اروپایی عرضه خواهد کرد. هنوز هیچ حرفی در مورد ارائهٔ نسخهٔ ولوسی در بازار ایالات‌متحده زده نشده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *